יום חמישי, 1 במאי 2014

פגישתו של בנצי נורדמן עם שר האוצר לפיד יוצרת זיעזוע במגזר החרדי


זיעזוע במגזר החרדי על קשריהם של אנשי דלא מעלי עם שר האוצר יאיר לפיד. בו בזמן שהיהדות החרדית עומדת במאבק שכמותו לא היה מאז קום המדינה על צביונה של מדינת ישראל ועל קיומו של עולם הישיבות מוצאים עצמם נציגים חרדיים נפגשים עם האיש שעומד בראש החץ של המאבק נגדם




בימים אלו כשהעולם היהודי כולו מודאג מהיקף המלחמה של אנשי השלטון במדינת ישראל בעולם התורה יש את אותם מתיפיפים המחפשים כל דרך להשיג מעט יחס ציבורי וקשר דמיוני עם המהרסים והמחריבים.

אותם מתי מעט הרומסים את דרכו של עולם התורה ויוצאים למפגני ראווה אשר מעולם רוח חכמים לא היתה נוחה מהם הלא הם רודפי התורה המוצאים זמן להתקשר אל ראשי הלוחמים.

העיניים רואות ואינם מסוגלות להכיל. יושב לו אדם במשרד האוצר ומונע כל אפשרות העברה תקציבית לעולם התורה, הוא נלחם בעולם הדיינות ובפסקי הלכה מספר השולחן ערוך היהודי כמקובל עלינו מדר דור. הוא מנסה להרוס ולפגוע בישיבות ובכוללים ככל יכולתו. הוא מעלה את סף השנאה כנגד עולם הערכים היהודי ככלל וכנגד הציבור החרדי בפרט.


אבל לנציגם בחדרה יש זמן להצטחק איתו. הם הלוחמים נגד דעתם של גדולי ומאורי הדור, הם המנפנפים בשם הקנאות ובשם ההינתקות בכל דרך וצורה מהמדינה, הם הם אלו המוצאים זמן לקשר עם שר האוצר יאיר לפיד – בושה תכסה את פניהם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה